Yuhu!
 
Nu ska vi strax dra oss in mot stan för att träffa Jennifer och Oscar! :D Vi har bjudit ut dom på middag för att fira att dom har förlovat sig (för ett tag sen, men bättre sent än aldrig right?) ;D
 
Det ska bli så himla kul att träffa dom igen! Senast var när dom kom och överraskade mig på min födelsedag ^^ Babes!
 
Vi är periodare jag och Jennifer. Ibland ses vi inte på flera månader, men när vi väl träffas igen är det som om vi aldrig har varit ifrån varandra. Det är så riktiga vänner är! ^^
 
Nej nu måste vi sticka! Puss hej ♥
 

Ser ni att jag har lagt i lite toning i håret? Det började se lite grådassigt ut. True story.
Det är inte så riktigt så ljust som på bilderna dock! Webcams..
 

1 kommentarer

Jennilie

31 Aug 2012 19:19

Sv: Tack :)
Vad skönt att du hittat en läkare som du verkligen trivs med och som känns bra.

Jag har redan hittat min rätta läkare som tur är. Läkaren som jag träffade i tisdags var första och sista gången jag träffade honom, det var bara för att prata om hur jag skulle trappa ner på medicinerna. Men jag har en läkare här där jag bor som jag haft i ca 2 år och han är den bästa jag någonsin träffat! Han visar verkligen att han tar mig på allvar och gör allt han kan för att hjälpa mig. Jag har till och med fått hans privata mobilnummer och han har sagt att om det är något så är det bara att ringa, än om det är kväll eller helg. Så det känns toppen att ha honom som stöd och som som försöker hjälpa mig :)
Kram

Kommentera

Publiceras ej