Tjoho!

Vi har vart och tränat! Det var så fint väder idag så det kändes ovärt att gå in på gymmet, men samtidigt kände jag att min kropp behövde lite styrketräning (hjälper mot smärtan).. Så vi gjorde en kombo! :D Sprang till gymmet ca 3 km, in å körde styrka och promenerade hem :) Det gick bra, men fan va ont jag får i mina fötter av att springa.. I höstas när vi sprang ute hela tiden blev det lite bättre efter ett tag, man springer ju annorlunda ute än inne på löpbandet.. Så tror (och hoppas) att fötterna "vänjer" sig och att det slutar göra så cpont efter ett tag när jag sprungit ute lite mer.

Nu har vi precis käkat, blev köttfärsås idag igen ;), och ska strax hoppa in i duschen.. Sen blir det nog soffan/sängen med min nya bok! Är taggad som fan att börja läsa den och förflyttas in i The World of Rock n Roll igen! ;D

Hörs imån <3 Puss!

Såhär såg jag ut på jobbet idag, håret i en stor puffig knut och med mina nya örhängen :)

Kommentera

Publiceras ej