Hell yeah! :D
 
Idag smäller det! Vi ska rocka loss som fan och ha hur kul som helst! :D
 
Vi vaknade av någon anledning kl 6 idag (?). Sen dess har vi ätit frukost, Jennifer har varit här och jag har sminkat och stylat henne eftersom hon ska på bröllop idag, och så har vi börjat förbereda oss själva! :)
 
Syrran är färdigfixad redan, så att man bara kan bättra på allt senare. Sara har nyss duschat och målat naglarna och jag ska sätta mig och våffla mitt hår nu ^^ Det kommer se hur kul som helst ut! :D
 
Preview:
 
Oj va blåa naglarna ser ut! Dom är lila egentligen ^^
 

6 kommentarer

ida

30 Jun 2012 12:25

Hej! Har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna ett samsungskal! Gå in och tävla! :)
http://mysafeplace.blogg.se/2012/june/tavling.html

BATT

30 Jun 2012 14:39

håhåå massa kärlek till legginsen!!

Helen

30 Jun 2012 15:50

Jäklar va jobbigt att vakna så tidigt på en ledig dag :P

Jag ser verkligen fram emot att få shoppa i usa :D

Mams ingela

30 Jun 2012 20:28

Så jäkla skön Ammi ser ut!!!! Nu vill jag se resten också!

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

30 Jun 2012 21:41

svar: Ja usch, samma här! Fick ett myggbett stor som en elefant på käkbenet en gång. Jag såg helt missbildad ut i 2 veckor innan det försvann.

Jag mår mycket bättre tack :D Det är tack vare min prins mest. Han kan få mig och må så mycket bättre bara genom att ge mig en kram.

Linnea

30 Jun 2012 23:03

Svar: Kan tänka mig det! :)
Tack så jätte mycket!
allt bra med dig idag? :)

Kommentera

Publiceras ej