Okej, nu försöker vi förbise bakslaget med snöstorm och blickar framåt istället.

Adde och pappa är just nu inne i stan och handlar middagsmat (hoppas dom inte kör i diket, pappa har sommardäck på bilen) och jag har precis diskat upp frukostdisken. Nu blir det väl bara att chilla.. Finns inte mycket annat att göra i detta väder.. Hade ju tänkt att springa runt sjön idag, tog med träningskläder och allt, men det pallar jag fan inte i snöstorm :( Får passa på att bara ta det lugnt och kanske spela lite kort eller nått med lillsyrran :) Taxin kommer vid 20 ikväll så vi har hela dagen på oss! :)

Är ganska trött idag då jag låg vaken mellan 5-6 imorse och hade ont i ryggen, gick upp och strechade lite och tillsist kunde jag somna om.

Nä nu ska jag kolla va syrran gör :) puss <3

Kommentera

Publiceras ej