Hej hej hallå!
 
Vilodag idag också, behövde det..
 
Just nu sitter jag på soffan med Amanda och Emelie och kikar på massa Criminal Minds. Så spännande! Emelie drar med jämna mellanrum efter andan så fort det blir spännande (jag asgarvar åt henne varje gång) och Amanda klättrar runt som en liten apa i soffan för att hitta den absolut bekvämaste ställningen, hihi! Söta kompisar man har ^^ Nu saknas bara Sara så är det ökända husvagnsgänget komplett! ;)
 
Ville bara kika in här en snabbis och säga hej och att jag lever ;) Och att jag har lite roliga nyheter som jag kommer att avslöja imorgon! :D
 
Detta gäller en spännande ändring i min livsstil som jag har bestämt sen en månad tillbaka, ser väldigt mycket fram emot att få se hur det kommer att gå! ^^ Men berättar som sagt mer imorgon, stay tuned :)
 
Natti natti på er ♥
 
Dessa nötter är det jag pratar om.. Ni ser ju bara ;)
 

1 kommentarer

Emma

02 Oct 2012 20:18

sv: nej vad kul med det din secret! Min katt satt dock bredvid mig vid datorn när jag läste det där... men hon skvallrar nog inte.. I think?!
Och hur kan man missa slutet på En geishas memoarer... det är ju det som binder samman allt! Oprah är med i Purpurfärgen yes, och jag håller mig indeed med din mamma. :')
Härliga vänner du har! riktiga pose-cheyer 0:)

Kommentera

Publiceras ej