Hej!
 
Har inte bloggar tidigare på grund av lite personligt strul i livet, inget allvarligt men ibland händer det saker som tar mycket energi ifrån en.
 
Igår hade jag en riktig vilodag, eller ja.. Hade så ont i huvudet att jag var illa tvungen. Senare på kvällen hade jag myskväll med Emelie och tittade på film. Himla skönt!
 
Idag blir också en lugn dag, är fortfarande helt slut i kroppen efter all smärta denna helg. Det tär på en och det tar lite tid att återhämta sig igen.. Men så är det :)
 
Nu ska jag få nått i magen! Puss hajj! ♥
 
Har jag nämnt att jag gillar döskallar..? ;) Till och med en tavla i vardagsrummet med motivet ^^ Haha!
 

2 kommentarer

Evah - En av Karlstads största bloggar

30 Sep 2012 21:01

Usch vad jobbigt att ha så ont i huvudet. :(

SVAR: Det är bra det i alla fall. :) Att vara medveten är ett stort steg. :) Kram. <3

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

30 Sep 2012 21:58

svar: Ja, bland annat. Sen var det en tjej som ville att jag skulle skriva ett inlägg om vad jag tyckte om skönhetsoperationer så jag tänkte "blanda" litegrann.
Men jag håller på att skriva ett inlägg om personlig stil också - som förhoppningsvis kommer upp under veckan. :P Skrivperfektionist som jag är så blir det mycket omskrivningar.

Kommentera

Publiceras ej