Godmorgon!

Idag ringde klockan vid halv 9, ska försöka komma in i en bättre dygnsrytm igen. "Semestern" börjar tära på kroppen nu.. Inga rutiner, för lite träning, dålig kost, fester och runtflängande. Det börjar bli dags för mig att dra ner på tempot igen känner jag. Vi har fortfarande några fler saker inplanerade innan sommaren är slut, och jag vill orka med dom också :)

Vikten ligger iallafall fortfarande på en bra siffra, trots slarv med maten. Det känns väldigt skönt! Har såklart pendlat ett par kilo upp och ner, men överlag så ligger jag som planerat till. Efter sommaren ska jag komma ner till min nya målvikt (minus ca 5 kg till), och då kommer jag ha gått ner sammanlagt 30 kg, och kommer att räknas som normalviktig enligt BMI.

Jag vill tillägga att jag egentligen inte bryr mig så mycket om siffrorna, men det är ett enkelt sätt att mäta och ha koll på utvecklingen.

Nog om det, bara lite vikt-tankar såhär på en måndagsmorgon! ;) Idag ska jag ta det lugnt, ut och promenera, gå igenom lite papper och mail osv. Nu blir det kaffe, som vanligt!

Tid i säng, igår:

Kommentera

Publiceras ej