Godmorgon!

Jag gick upp för ett tag sen, och sitter nu med en kopp kaffe i näven. Idag mår jag faktiskt bättre! Känner mig inte lika tung i huvudet, och ögat ser bättre ut. Det är fortfarande lite rött och svullet på ögonlocket, men det spänner inte lika mycket runtomkring längre. Förhoppningsvis så är det helt borta om ett par dagar, och har jag tur så slipper jag förkylningen också :)

Men ska för säkerhetsskull ta det väldigt lugnt idag med. Kolla tv, vila och ringa några samtal.

Igår fick jag svaret att jag inte har blivit antagen till Sjukgymnastutbildningen till hösten, utan fortfarande står som reserv. Får söka till våren och hoppas på bättre lycka då, helt enkelt! Men detta betyder att jag måste snacka lite med Arbetsförmedlingen och se över alternativen på vad jag ska göra sålänge.. Men det löser sig, ingen idé att få panik över :) Tillsist fixar sig saker och ting, på ett eller annat sätt!

Tid i säng, igår:

1 kommentarer

Amanda

07 Aug 2013 22:36

Åh va tråkigt att du inte kom in gumman!
Men som sagt, det brukar vara färre sökande till hösten, då ska du se att du kommer in <3

Kommentera

Publiceras ej