Godmorgon!

Sitter här med mitt kaffe i vanlig ordning, och skriver. Nyss gått upp och ska strax ut och gå. Har, som misstänkt, träningsvärk efter löpningen igår. Men inte så farligt som jag hade trott. Fast det kanske kommer sen, vem vet? ;)

Känner mig lite öm och stel. Men annars så känns det faktiskt ganska bra. Förväntar mig ju en hel del smärtor nu när kroppen ska sättas igång igen, efter träningsuppehållet. Det måste man vara beredd på när man har en sån här sjukdom.. Men om jag tar det lugnt och börjar snällt och försiktigt, så kan jag nog undvika dom värsta. Och även minska skaderisken.

Som jag skrev igår; Man har ju faktiskt ingen brådska! Den enda tidspress man har är den som man själv skapar!

Jag är nästan normalviktig nu, så varför stressa? Om man låter förändringen ta sin tid, så är chansen betydligt större att den blir bestående :) Nej, nog babblat om träningstankar! Nu ska jag ut och röra på fläsket istället! ;D

Tid i säng, igår:

Kommentera

Publiceras ej