Godmorgon!

Eftermiddagen igår bestod utav matlagning, tvätt, disk och häng med syrran. Hon har bott hos mamma ett lite längre tag, men har nu flyttat hem till pappa (vi bor grannar) under en tid igen. Det är mysigt att ha henne lite närmare! :D

Idag ska jag, min syster och Sara testa att göra några olika fyllningar, dekorationer, och testa alla färger och grejer som vi köpt. Vad är det jag pratar om? Jo, bröllopstårtan såklart! Vi inväntar Sara som slutar vid 13, och sen sätter vi igång :)

Förresten så fick jag en riktig chock-väckning idag! Under denna veckan så har det dykt upp diverse byggargubbar här hemma, dom håller på att rätta till felen som hittades vid besiktningen. Och igår lät det på dom som att dom var klara, så jag ställde inte klockan utan tänkte sova ut lite idag.

Men nej, 8.30 plingar det högt på dörren. Jag flyger upp ur sängen, kastar på mig min morgonrock (sover naken) och springer med världens hjärtklappning ut i hallen och öppnar dörren. Mattläggaren bara skattade åt mig, det syntes nog väldigt tydligt att jag var helt borta och nyvaken :p

Nu har jag hunnit samla mig lite igen och gjort en kopp kaffe, ingen idé att gå och lägga sig igen :p

Tid i säng, igår:

Kommentera

Publiceras ej