Puh.. Tungt.. Men det har gått bra. Man ser dock på allt med nya ögon, när man vet att man kommer förlora det. Alla små vardagliga saker man inte såg eller uppskattade innan.. Ååååh! Blir så ledsen när jag tänker på det :(

Nu sitter jag iallafall på hållplatsen och väntar på Emelie, vi ska åka till gymmet och köra ett snabbpass :) Sen får vi se vad som händer. Det pratades om grillning eller liknande, det är ju ändå Valborg och ledigt imorgon liksom! :D

Såhär såg jag ut i lördags när vi gick på bio, va ju tvungen att få med tatueringen! ;D

3 kommentarer

Emma ❀ My Inspiration

30 Apr 2012 16:43

Jättefin bild!! Hoppas det gick bra att gymma :) borde ta ett besök där snart jag med, nu när jag har ett gymkort och allt.. ;P

Mams ingela

30 Apr 2012 22:35

Så fint foto! Förstår att du har det jäkligt jobbmässigt nu - tur att du har goa vänner runt dig. Och goe Adde så klart! Stor kram till dig

Ingrid

02 May 2012 20:45

Fin bild på dig:)

Kommentera

Publiceras ej