Godmorgon!
 
Idag lyckades jag vakna när Adde skulle till jobbet, vid typ 6.30. Om jag hade somnat om hade jag nog inte lyckats komma upp i tid, så jag tänkte att det var lika bra att försöka hålla sig vaken :)
 
Idag har jag inga direkta planer.. Har tänkt städa här hemma (det är fortfarande stökigt efter möhippan i lördags), börja gå igenom alla 400 (!!!) bilder jag tog på möhippan och sticka till gymmet :)
 
Här kommer några fler bilder från min födelsedagsfest förresten! :D (Snart kommer det ju börja komma massa möhippebilder istället) ^^
 
Här spelar vi Våghals, ett spel med kort som är en variant på Sanning & Konsekvens. Blev en hel del skratt kan jag ju säga! ;)
 
Sara visar hur hon kysser bäst, i luften..
 
Lisa är en blind pudel som fångar snöflingor med tungan.. Ja ni fattar.
 
Lite senare fick vi besök av den här snygga tjejen! Kul att ha dig i Sverige igen hjärtat! ♥ ;D
 

Kommentera

Publiceras ej