Tjabba!
 
Jag är hemma igen och läkarbesöket gick bra. Det är några saker som behövs tittas lite nogrannare på, så jag ska tillbaka om två veckor och ta lite prover. Jag ska även bli skickad på en magnetröntgen för att kolla igenom kroppen ordentligt. Varken min rygg (ryggrad, bröstkorg, ländrygg mm) eller mina höfter är bra.. Vi får se vad som hittas, och om det finns något att göra åt det. Antagligen inte, men då vet jag åtminstone.
 
Enough with the serious!
 
Jag va lite busig på vägen hem ^^ Det satt en så fin Sweden Rock-reklamskylt på spårvagnen, och jag tänkte att eftersom dom redan har så många andra fina skyltar så behövde dom inte denna också. Den "råkade" få följa med mig hem istället! :D (Den blev överlycklig, lovar) Den ska få bo i våran Sweden Rock-husvagn ^^ Så tjusigt det kommer att bli! ;D
 
 

5 kommentarer

Jackie

27 Feb 2013 12:59

Hoppas att det blir bra!
Har du något planerat för dagen?

Mams Ingela

27 Feb 2013 17:12

Hahaha!!! Knäppis. Ovanligt busigt för att vara gjort av dig. Puss

Areyanna

27 Feb 2013 21:44

Hej! Busunge där! Sv: Hälrigt att du är tillbaka! Vad är det som spökar med din hälsa å din kropp?Vad jobbigt att din kropp inte samarbetar med dig. Hoppas läkarbesöket gick bra? Allt är bra med mig trött men bra. Kör hårt på dieten å träningen, det börjar komma till sitt slut senn börjar en ny diet=) Den som ska hålla resten av livet=) Dags å bygga muskler nu så det blir skojj=)Inga drömmar eller önskningar är att förringas eller för små! Keep the dreams alive=) hoppet med för den delen! kram

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

27 Feb 2013 23:08

hahah vad busigt gjort :D

svar: Finis! Jag vet precis hur det känns. Jobba, äta och sova står på mitt schema varannan vecka. Numera har jag varannan vecka praktik på Myrorna som ligger vid järntorget. De andra veckorna är jag ute vid kville och har typ jobbcoachning. Vi får gå på studiebesök och massa sånt.
Praktiken går dock helt okej. Det är väldigt intensivt. Hur går det för dig då? KRam

Helen

27 Feb 2013 23:51

Nä men usch hoppas det blir bättre med dig snart !

Just nu går allt fel för mig och det blir mer och mer och göra. Ja känner bara att jag inte klarar det snart :(

Kommentera

Publiceras ej