Halloj!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på praktiken. Lång, men otroligt rolig! Min dag har nämligen bestått av inte mindre än 3 träningspass :D Medellätt styrka/gympa med diverse redskap (gummiband, pilatesbollar mm), men ändå rejält svettigt. Härligt!

Så idag behöver jag inte åka till gymmet, utan kör min löpning imorgon istället. Och flyttar arm/axel-passet till helgen. Är det förresten någon som redan listat ut inom vilket yrke jag arbetsprövar, och ska utbilda mig? ;) När min praktik är över (nästa vecka) så har jag tänkt att skriva en utvärdering på hur allt har gått, hur jag har mått i kroppen osv. För att själv kunna se tillbaka på min upplevelse sen. Då har jag även tänkt att skriva vilket yrke det gäller :)

Dagens träningspass:

3 st olika styrke/gympa-pass

Kommentera

Publiceras ej